Tu me manques

Foto: Imaginara
Livet har sina toppar och sina dalar. Just nu känns tillvaron bottenlöst jobbig. I onsdags gick min fina mormor bort. Man tror att man ska ta döden hyffsat okej när den är naturlig. Men detta har tagit hårt på mig. Min mormor stod mig väldigt nära.
Förövrigt har jag fått stå ut med en sjuhelvetes förkylning och bihåleinflammation i två veckors tid. Äntligen har jag fått penicillin så nu hoppas jag på att kunna komma tillbaka till skolan på måndag. Nu är jag trött på att sova bort hela dagarna. Roligare än såhär blir inte detta blogginlägg, jag kommer tillbaka när jag fått ny energi. Ta hand om er och era kära ♥

Liknande inlägg

stefan:

Jag beklagar sorgen och krya på dig!

Anonym:

åh sååå fin klänning :D

anna:

usch lät som du haft en jobbig vecka. min mormor gick bort för ett år sedan och även om det var naturligt så tar det hårdare än man tror, precis som du säger. ta hand om dig vännen och krya på dig!

Jonna:

<3

Kommentera inlägget här: