Dagens outfit

Jacka och klänning från H&M, smycken från M925 och skor från din sko.
Ännu en välbehövd helg. Den kommer bestå av after work ikväll, utgång imorgon, plåtning och plugg. Nu inväntar jag min man för att ha lite trevlig after work (då jag är den enda i sällskapet som inte tagit studenten och after school låter så himla töntigt så säger jag after work i alla fall) hemma hos Amanda. Skönt att ha vingelavstånd hem. Hoppas ni får en fin fredagskväll! Trevlig helg!

Liknande inlägg

linnéa:

väska från? <3

anna:

fin vårig outfit vännen :)

FowZie:

det låter ju skitbra! (:

Madeleine:

Så snyggt! Långklänningen är verkligen underbar! :)

MODEMARTIN:

Jag saknar ditt umgänge madde :)

elin forsberg - bloggar om mode och hälsa:

Tycker att du borde lägga in ett bidrag till VECKANS OUTFIT i min blogg :) Skulle vara kul att ha dig med, kanske med nån av dessa två outfits? :)

Kommentera inlägget här: