IDAG FYLLER JAG 18!!!


Nu får jag gå på krogen, äntligen får jag.. köpa nässpray! Och äntligen har jag snart körkort! Wiho!!

Liknande inlägg

anna:

nu har till och med du din lilla skit blivit stor, det du! stort grattis vännen! ha en undebar dag :D

Jennifer:

Nämen åh GRATTIS!!!

Anonym:

Grattis! Hoppas du får en riktigt bra födelsedag! :D

STYLE CRUSH:

men söta du - STORT GRATTIS! :D verkligen!

Semra:

GRATTIS!!!!! Hoppas du får en kanondag=)

Markbloggen !!!!:

Hej !

Vi har precis startat Markbloggen.

Följ det senaste som har hänt i kommunen samt massa annat som t.e.x

-Skvaller

-Bilder

-Hissar och dissar

elvira:

glöm inte att du får köpa trissotter med!! och 'ven toalettspray:)

Emilia:

Grattis i efterskott! Så härligt att fylla 18, det gjorde jag i november :)

Anonym:

- grattis!

Jesper:

Här kommer ett väldigt sent grattis från mig, Grattis i efterskott!!:)

Kommentera inlägget här: