Jag lever!

..Har bara låtit bli datorn den här julveckan. Den 22:e december var det julavslutning. Tjejerna samlades hos mig för att inviga vårt sista jullov. Detta med gröt, julgodis, julklappsbyte, glögg och därefter utgång. Riktigt lyckad kväll! Den 23:e åkte jag till Amanda för julmys med henne och Ellen. Kvällen spenderades hos Pontus familj med julmat och uppesittarkväll. Julafton var väldigt mysig, dagen firades hos mig och kvällen hos Pontus kusiner. Juldagen var väldigt lugn, som den brukar vara. Julmat och chokladfrosseri. Men kvällen blev desto festligare, mötte upp fina Jessica som jag inte träffat på ett halvår sen hon flyttade till Norge. Över julen var hon hemma igen så vi gick ut och drack mojitos. Annandag jul följde jag med Pontus till hans farmor för att äta kalkon, och därefter var julfirandet över! Nu satsar vi på nyår!

Liknande inlägg

Kommentera inlägget här: