Cupcakes and Style by


Slutade tidigt idag så när jag kom hem bakade jag lite cupcakes (haha ja ett treårigt barn hade klarat det lika bra, särskilt den regnbågsfärgade) att ta med till Amanda. Första gången jag fick se den nya lyan och himla fint var det. Luftigt och ljust! Därefter hamnade jag och Pontus i tv-soffan. Bra måndag! Förresten så köpte jag "Style By" igår. Tur att jag gav den en andra chans för första numret tyckte jag inte var något vidare. Det här numret föll mig dock verkligen i smaken! Nästa nummer kommer visst ut imorgon så får nog ta och köpa det också. Inspiration behövs verkligen just nu!

Liknande inlägg

Mari:

Sv :) Där är det fint....Jag åker till Kreta på söndag :)



Allt bra idag ?!

Johanna:

StyleBy? Vart kommer den tidningen ifrån?

emilia:

åh då kanske jag ska ge tidningen en chans? :)

sofia - fotoblogg:

Gud vilken fin blogg du har!

Jennifer:

Tack så mycket! :)

andrea säll.:

Svar: Tack så mycket Madde! Såg att du kom med på framsidan igen, jättekul :)

Becca:

Cupcakes - vad jag blev sugen nu!

Ida:

Men gud vad söta cupcakes, nästan så att man inte vill äta upp dem! Har också fastnat för styleby, min nya favorittidning tror jag nog!

anna:

haha den regnbågsfärgade var juf inast! :)

Anonym:

Mumsigt!

Eleonore:

Dina cupcakes blev ju jättefina :D

Tiildiis:

Fin blogg! Gott med cupcakes! :)

lesya:

Oj vad sugen jag blev på cupcakes nu, har du gjort dem själv? :)

Caroline (Makeupedia):

Ser mycket goda ut! Har aldrig gjort det själv men har köpt formar! Ska genast googla recept!

Anonym:

De blev ju riktigt fina, några tips? :)

Lena:

Kan du förklara hur du gjorde frostingen? :)

Kommentera inlägget här: