Let your heart guide you



Gillar att få små "upplysningar" i mitt thé. Fint tycker jag!
Idag gick jag hem tidigare. Kroppen skakade och kände mig smått svimmfärdig. Har förmodligen nån jäkla förkylning i kroppen som inte vill bryta ut. Känt mig såhär i flera dagar nu. Blä!
Dags för sömn så hoppas jag på att få må bättre imorgon! Godnattpuss!

Liknande inlägg

Sandra:

har du försökt ringa mig? Näe men, vad konstigt, jag har varken fått nått samtal eller nått sms.. 0704748148, samma som innan :)



Kram

anna:

vad skönt att det lugnat ner sig och att du trivs bättre nu :) jag mår bara fint, jobbars jukt mkt men slipper ju stressen efteråt, nu är man ju liksom ledig på riktigt.

Anna:

vad är det för te du dricker och vart har du köpt det? :)

Anna:

vad är det för te du dricker och vart har du köpt det? :)

Kommentera inlägget här: