Fredagsmys!



Ny filt från H&M 149:-
Haha det här börjar allt bli en liten inredningsblogg. Får bli lite varierande inlägg imorgon! Stormtrivs i alla fall i mitt nya rum, förändringar gör verkligen gott ibland! Igår kom min beställning från H&M. En fin rosa pläd och ett rosa påslakanset "Eau de cologne".
Är förövrigt väldigt glad idag och det var ett tag sen sist! Nu ska jag kila över till Amanda för tjejkväll med henne, Malou, Klara och lilla Wilma. Det blir fint! Ger er en dagens låt innan jag drar! Glad fredag! ♥

Liknande inlägg

anna:

de har så himla mkt fint på h&m home, jag vill ha typ allt! haha

Anonym:

hej!

din blogg är jättefin & bra!

så snälla, kan du inte blogga lite oftare?

det skulle vara jättekul :)

Madde:

Anonym: Tack så mycket, värmer verkligen! :) Vet att uppdateringen är dålig just nu men jag har en massa inlägg som väntar på att skrivas, så ska bli bättring med uppdaterandet! Jag lovar :)

Camilla:

Fredagsmys i högsta grad och jag gillar vad jag ser. Man behöver inte alltid vara så aktiv med uppdateringar. Tack snälla du och hoppas du har en bra start på veckan!

Kommentera inlägget här: