Eau de cologne





I veckan fick jag hem mitt paket från H&M med världens finaste påslakanset samt två rosa rosenkuddar! Åh vad fint det är nu! Bara ett litet bord som saknas så jag slipper sitta med laptopen i soffan/sängen.
Idag anmälde jag mig till körskolan. Första teori + körlektionen är nästa vecka så nu får jag äntligen köra igång (hehe;)! Fyller i februari så hoppas på att ha körkortet i alla fall någon månad efter födelsedagen! Efter det så gick jag på thaimassage. Herrejösses vad gött det var! Fredagslyx! Hoppas ni får en fin fredagskväll! Puss

Liknande inlägg

anna:

åh vad fint! älskar såna detaljer :)



haha ja alla borde ha en hunkvägg!

smyckestokig:

Fynda fina personliga julklappar hos mig ! säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

Elin:

Riktigt fint!:)

Tobias:

Åh vad mys då! :D

jennifer:

Så mysigt!!

Kommentera inlägget här: