Summerbreeze


Bilden har min kära pappa tagit. Han är duktig!

Jaha, en en liten lägesrapport vore väl på sin plats. I fredags var jag hemma hos Jonna. Det blev tjejkväll med vin, ost, kex, prat och Sex and the city. I lördags drog jag till Göteborg för en heldag med min andra hälft Erika. Hon tar studenten på fredag. Det känns jätte konstigt. Är så glad för hennes skull att hon ska ut i världen, men kommer sakna henne något otroligt. Blir så tomt..
Igår var det att plugga. Nu är det bara två prov kvar och en redovisning innan lov. 
Och imorgon, imorgon kommer min älskade pojkvän hem från Alanya, jag har saknat honom något så otroligt! ♥

Liknande inlägg

Linda:

Hej! Jag tycker du har sån fin hud, hur tar du hand om den? rengöring, ansiktskräm, foundation? :)

Tobias:

Snygg bild Madde!!!

Kim Ekholm:

haha vad jag gillar att det du skrev

vin, ost och sex

and the city.



Blev lite förvånad först men sedan förstod jag att det var filmen och att det hörde ihop.



Ja, jag håller med dig, varför inte bara låta Anna vara:-P =)

Lena:

snygg bild på snygg tjej! :D

anna:

den där bilden är så vacker på dig. superfin verkligen!



bit ihop nu, snart sommarlov :)

Pontus:

haha ja han är stekhet;) du med hjärtat

anna:

tack vännen! tycker det är så fint med boots och bara ben :)



hur mår du idag då? träffat pojken din än? :)

Madde:

Marie: Nämen tack! :) Ska jag vara ärlig så gör jag inget direkt särskilt med min hy. Använder ansiktskräm från Lancome och näringsdroppar från märket "Nu skin". Använder även sminkborttagning från samma märke. Brukar använda lite foundation eller concealer under ögonen och på näsvingarna. Sedan lite solpuder på kindbenen och i t-zonen. :)

Ninah:

Jättefin blogg :) Keep up the good work ;)/ n

anna:

tack babe! är så himla nöjd med min balkong, så mysig :)

pelle:

:Db

Kommentera inlägget här: