9 Dots. Part two: outfits

Nu kommer plaggen från butiken 9 Dots (som jag berättade om i två inlägg under) på modeller. I detta fallet har jag och en kille som heter Lars-Eric Johansson agerat modeller. Jag har plåtat honom, och Petter som äger butiken har plåtat mig. Enjoy!


















Klänning från Volcom. Har den själv i min ägo och älskar den. Matchar till kilklackar.


Linne från Volcom. Skjorts från Roxy.


Skjorts från Volcom. Linne rån Roxy.












Jeans skjorta, rutig klänning och gul klänning från Volcom.


Skjorts från Roxy med leopardmönster.




Turkos strandklänning med inbyggd bh, Roxy.


Unisex skjorta, Elvine. Skjorts från Roxy.






Klänning från Elvine.

Liknande inlägg

Tobias:

många snygga outfits!

Lena:

jättesnyggt, alltihopa! fast mina favoriter är nog första och sista klänningarna.. :)

Tobias:

Nice :D har också haft det bra!

ida:

hahahahaha ! ;)

galet snygga kläder hörrö!

pelle:

oH YEAH, wörk it baby!

anna:

åh elvine har så himla söta sommarklänningen. fina bilder babe :)

anna:

det är bara fint med mig! hinner knappt andas mellan jobbpassen dock men nu är jag snart ledig i någr adagar iaf :) hur är det själv?

Sheila:

SV; Tack ;D Den där affären verkar ju grym! Snygga kläder :)



Kram

Josephine:

Ja lite kanske, men skönt och få tid till annat :)



Gillade den gula klänningen massor!

Kommentera inlägget här: