Min fina!


Helgen har varit sjukt slapp tillsammans med min älskade Erika. Sex and the city, bastu och prat. Älskar dessa två bilderna på oss, trots att Fredrik skitter i vägen på den andra. ;)
Längtar inte alls efter att komma hem till en hög plugg. Men det löser sig väl! Nu är det dags för sömn. Sommartid? Hade jag helt missat!

Liknande inlägg

Bara jag:

WOW!!! Finns det två av dig? Hehe!

Matilda:

Jag hittade din blogg idag, på vilket sätt kmr jag dock inte ihåg :O Men hur som helst måste jag bara säga att jag tycker din blgog är jätte fin om man kan säga så. Jag är grymt trött på mode bloggar men efter jag har läst din så gör det inget, för denna är bra! :) Jag hoppas verkligen att du kommer ägna dig mer åt musik, för fasen vad duktig du är. 9 crimes har länge varit en favorit, du gör den riktigt bra. Rys, rys, rys! :)

Madde:

Matilda: Stort stort tack! Nu gjorde du min dag!! Kramar!

Kommentera inlägget här: