Där ute blinkar lampor







Dagens outfit: Fodral från H&M, ringar från H&M och Glitter, Rayban och väska från Friis & Company.
Sitter och lyssnar på Parken och dricker mitt kvällste. Mår fortfarande lite som i inlägget nedanför. Har inte riktigt lust att vara djup och fundera på vart problemet ligger så tror jag ser en lättsam film istället. Det mår man säkert också bra av i mellan åt. Sov så gott hjärtan!

Liknande inlägg

Lena:

snygging!



Alltså, jag stressar väldigt sällan, men jag kan ofta ligga på kvällen/natten och tänka på saker som jag inte gjort och som jag måste komma ihåg eller sådär. då är det bästa alltid att gå upp direkt och få det gjort, så jag kan somna. eller i alla fall skriva en lista eller nåt..



Martin:

Verkligen :D lika trevlig som hon ser ut o va med :D

Anonym:

så fin klänning!:)

kram

anna:

lättsama filmer är bra skit :) kul att du hittde spellistan! menar du "svensk sommar" eller? jag ändrar i den hela tiden haha

Malin:

SVAR. okej! :) nja idag ska jag nog inte göra så mycket tror jag, sola och bara ta det lungt ute i solen!

Lena:

jo, men det är sådär.. svårt att släppa saker när man väl börjar tänka på dem.. det är nog något man måste lära sig.. men hoppas du klarar att ta det lite lugnt och stressa ner!

Francesca:

film kan verkligen få en på andra tankar, fungerar oftast kanon bra (:

Towe (towe.webblogg.se:

Fin header :)

anna:

jag tog bort några melissa horn bara, ska försök ahålla fingrarna i styr ;)

Jonna:

vilken snygging, måste vara en asbra fotograf dessutom ;) hur mår du idag vännen? laddad till fredag hoppas jag! <3

ebba o nathalie:

enkel, men fin outfit ! ;D

Leia:

Fiiin!

Sandra:

Sötnos :)

har du vart på besök i Borran? :) Dags för en fika snart tycker jag :)

william:

snygg outfit:DDDD

Mimma:

När köpte du fodralet? älskar oneshoulder men hittar knappt såna plagg :(

Kommentera inlägget här: