What the F is going on?


Bilden är när jag stod modell för Kotyr förra sommaren.
Den där jobbiga känslan som kommer ikapp. Att inte trivas med sig själv. Osäkerheten. Tankarna. Alla har vi varit där någon gång.
Att känna sig som en skugga av sitt forna jag. En ful och grå skugga. Bilden av mig själv i spegeln tittar inte tillbaka med samma självsäkerhet längre. Något har hänt. Något har rasat. Jag vill inte må såhär. Det är tur att jag har världens bästa familj, vänner och pojkvän som muntrar upp mig.

Liknande inlägg

Sandra:

Himla finis!! Hoppas du tappar bort den där dumma känslan snarast.



Jag missade helt att du hade lämnat en kommentar hos mig, men dessvärre hade jag nog int ehunnit ses varken idag eller igår.. Var du på Åhaga och kollade visningen igår? :)



Såg att ni ska till Kreta snart :) gud vad underbart! Jag va där för en månad sen och det var så härligt.



KRAM

jonna:

jonna:

madde, du är en av de vackraste som finns! <3

Semra:

fina, fina du=)

Lena:

usch vad jobbigt, hörrdu! hoppas det känns bättre snart, för jag tvivlar verkligen på att du skulle vara annat än grymt mycket bättre än vad du varit.. duvet, man utvecklas, växer och lär sig nytt! du kommer snart känna dig bekväm i dig själv igen!



med mig är det fint, tack!

Anonym:

den är från Zara!

vilken otroligt fin bild Madde!



hoppas du får en fin lördag:)

Frida:

Du är så fin gumman, låt inte dumma tankar förstöra för dig, försök att stänga av. KRAM

Lena:

det var så lite, Madde! Jag tror verkligen de är sanna också, så försök att se framåt och peppa dig själv istället för att tänka på det som varit!

Tobias:

Madde, du är en fin person! Glöm inte det!

nathalie:

usch, trist att behöva känna så. förhoppningsvis är du på topp igen!

Anna Kubel:

Söt du är!!

Kommentera inlägget här: