Redo för Grekland!



Idag är det exakt tre veckor tills jag och Pontus sitter på planet till underbara Kreta. Ska bli så härligt! När jag var i Skåne hittade jag två bikinis på rea för 49:- och 69:- per del från Lindex. Ibland har man tur! Fick smått panik när jag insåg att det gapade tomt i garderoben på snygga-bikini-fronten.
Om en kvart bär det av till frisören. Ska se om han kan rädda mina slitna stackars toppar med toppning och toning. Glad torsdag på er!

Liknande inlägg

angelica:

sv: åh tack själv!

och vilka fina bikinis, speciellt den vita var ju superfin :)

ebba:

hejhej. allt bra med dig?

Lena:

haha, så hemskt var det faktiskt inte.. ;)

Ingrid:

Hej! jag skulle gärna vilja ha din åsikt om mitt senaste inlägg, så gå gärna in och läs och säg vad du tycker!



tack på förhand sötis :)

Anna Kristiansson:

Hej snygging! Kul att Ni ska till Kreta. Kom hem därifrån i Lördags. Det var underbart! Var rädda om Er, Kram Anna

Madde:

Anna Kristiansson: Nejmen hej :D Vad härligt!! Jag längtar dit nu! Kramar!

Jenny:

snygga! vart på Kreta ska ni? jag och min babe ska dit om några veckor :D

Kommentera inlägget här: