Just can´t get enough





Dricker grönt thé, lyssnar på nattmusik (klicka på första bilden så kommer ni till min spelningslista på spotify:) och har det bra. Är ledig imorgon så passar på att vara uppe. Gillar att sitta uppe om nätterna.

Kollade nyss igenom min ringsamling. Tänkte visa upp ett urval. Jäklar vad jag är svag för blaffiga ringar! Den i mitten på första bilden är nyast i samlingen. Lånad i och för sig men jag ser den som min för ett tag. Hehe!
Sedan är resten billiga H&M krimskrams. Förrutom den till höger på bild ett. Den fick jag av en snäll försäljare för ett år sedan då jag jobbade i smyckesbutik. Sitter en äkta liten diamant i. :)
Det var det. Vad ska jag blogga om nu då?

Liknande inlägg

pelle:

Men Madde, det här kan ju inte vara din lista jag lyssnar på? :O Det är ju bra musik!!?



;)



PFF! Du fotade med min kamera, yo. är det någon jar är skydlig något, så är det ditt finger!

pelle:

Indeed, my friend! ;)

Rozaleen:

skönt att vara ledig =)

och fina ringar gumman!



puss

ida:

haha ja kanske de, men surt om dom kommer hit o ser att jag har en tv lixom ... men sura penga, jag spyr pået !!!



det är så snyggt med stora ringar, i LÖV ! :D

Kalle:

tycker nog den största ringen va tuffast. kul med accenter som syns sen kan man va ganska neutral i kläslen, iaf vissa dagar :D

najs med spellista. är mottaglig för såna nu när man ligger sjuk!

tycker annars du ska blogga om lite killkläder så jag kan se o fördriva min tid med sen ;)

ida:

haha pepp jämt skulle jag inte vilja säga ;D men jag o li brukar (mest på skoj men ändå seriöst) lyssna på denna när vi ska sätta igång o plugga http://open.spotify.com/track/0t7zi9EMN4qcd2NT27IQhL , eller isf skriva på hemtentan då =) du är gym sätt igång nu så blir du av med skiten sötan! PUSS

ida:

hahah BRA maddegullan, KÄNN PEPP nu ! ;)



ja jävla musiklektion haha, fattar inte varför vi ska ha den men men de blir nog intressant :P

Tobias:

tack snälla du!



snygga ringar :D

Emma says style, love & rock and roll.:

Jättefina ringar, älskar ormen!

Tobias:

Skönt att vara ledig :) duktig du är som pluggar!



nej har fortfarande lock i vänsterörat, asjobbigt :(

Tobias:

Hehe jag är snabb ;)



Okej jag får göra det :D tack för tipset!

Tobias:

Lovar att göra det om en stund :D

louise:

ett inlägg om mig spåklart! Hur incredibly cool jag är och så ber du ellen skicka snygga bilder på mig;) haha nej. jag blev glad för ditt sms idag! jätte!

Rasmus:

ÅH vilka vackra ringar!! Shit blev ju helt kär i vissa! :D

lukes:

snygga ringar :D

linnéa:

åh älskar den stora längst ner till vänster! <3

Christine:

snygga ringar men jag gillade ormringen mest :D

Ani:

Snygga

CECILIA:

Shit, jag älsar din stil. Du har skit balla kläder!

thilda:

älskar ormringen!

Kommentera inlägget här: