My 17th Birthdayparty (bildbomb)
























































Stort tack för gårkvällen! För blommorna, presenterna och för den fina lyckoklövern i silver (som ska bringa mig lite tur i fortsättnignen då vissa saker varit lite motigt det senaste, tack snälla ni!!)
Plåtningen idag gick bra och bilderna får jag nog visa er rätt snart. Pontus var med och tittade på och han fick minsann hålla i fläkten som skulle blåsa mitt hår. Ballt! Hehe!
Förresten apropå plåtning. Kotyr har nu kampanj på märket Josefin Strid jag stod modell för i somras. Kika här! Själv älskar jag dom plaggen!

Liknande inlägg

Mikaela Urbom:

Härliga bilder :D

Sandra:

Vilka härliga bilder, syns att ni hade kul :)

Lollo:

jo då bara bra =) själv? verkar ha varit en rolig födelsedag =)

LENA ღ:

LENA ღ:

Hoppas du har haft en bra lördag :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

Anonym:

häärliga bilder



hehe thanks, 49 kr på Gina;)

Julia:

Haha, ja det stämmer! Känner är kanske ett starkt ord, men vi träffades i Varberg i sommras. :)

Kalle:

såg vidoeinlägge.. jäklar vilken kraftig göteborgsdialekt :D va man inte breddd på. och du som bor utanför hehe.

göteborgska är bra!

Kalle:

hehe jaså?

men ingen gillar väl sin egen röst knappt?

jag är så sliten idag. eller varit länge

får nog sluta gnälla nu... hehe

är det najs med göteborgskan? ;)

Sandra:

Ja om man inte har plugg, helt rätt. Tur man "bara" jobbar numera :) Har du en lugn söndag nu då eller har du att göra?

Lillasyzter:

ser ut som en härlig kväll :)

Anonym:

svar: vad mysigt :) Jag bara tar det lugnt hemma tillsammans med killen.

Sandra:

svar: vad mysigt :) Jag bara tar det lugnt hemma tillsammans med killen.

Lena:

Ser ut som ni hade galet skoj! :D Härligt!

Sandra:

Härliga bilder gumman! vad fin du är i den vita klänningen :)



KRAM



Paulin:

Riktigt härliga bilder! ser ut som att du hade riktigt roligt :)



Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

Sv: ja, det är bara bra med mig.

josephine:

härliga bilder.

Kommentera inlägget här: