Plåtning med Henrik Bengtsson, imaginara




Foton: Henrik Bengtsson, imaginara.se

Imorgon ska jag på plåtning med Henrik Bengtsson igen. En fantastiskt duktig modefotograf. Han har startat upp juvelmärket Masyane och kommer sälja kedjesmycken han gjort. Som är sjukt modernt nu att bära över klackar, klänningar etc (något bloggerskan Kenza hakat på). Ett tidigare modelljobb jag gjort med honom hittar ni här!

Ikväll ska jag glömma alla pluggbekymmer och slå klackarna i taket. Jippi! Bilder flyger upp imorgon kväll. Ha en trevlig fredag! Puss

Liknande inlägg

MUFFINSMARTIN:

Det kommer bli toppen! :D

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

så kul med en planerad plåtning! hoppas allt går bra!

Anonym:

Riktigt snygga bilder.



Haha ja vi drack inte upp riktigt allt dock. Kristianstad är fint, min hemstad.. så alltid kul att komma hem :)

Klara:

Ge mig ett tips om hur du ökar dina läsare och får dem att stanna kvar. Du har ju lyckats med detta! ;) <3

Madde:

anonym: förstår jag :)

Klara:

HAHA! tack! jag bara vet ;)

sandra:

Det är bara br, vad har du gjort idag då?

Kram

Fredrik Frisören:

Hej fin fina bilder... coola.. du madde vem har gjort din blogg design? vill gärna göra om min! ler Trevlig fredag KRAM!

Jennie:

Så roligt, hoppas det går bra! =)

Emma:

hej sötnos!

Allt bra med dig idag? :)



Jag har i min blogg, nånting som heter "Dagens fråga" och det skulle vara jätte roligt om du ville vara med och svara på denna fråga som är för idag; "Om du fick ge en kändis - vem som helst

en käftsmäll, vem skulle det ha varit och varför?" :)



Puss!

Kommentera inlägget här: