BirthdayCupcake!





Stort tack till alla som uppvaktade mig på min födelsedag igår på sms, facebook och bloggen. För alla kramar, roliga personliga gratulationsteckningar, födelsedagsemla från Johan och Rebeccas fina birthdaycupcake på bilden över. Så himla fint hon gjort den!
Nu är jag äntligen ägare till en systemkamera. En Nikon D3000. Tack så jätte mycket mamma och pappa! Världens bästa pojkvän gav mig en sjukt fin ring från Thomas Sabo. Den kändes väldigt jag, blev verkligen jätte glad!! Tack älskling!

Liknande inlägg

josephine:

Vilken snäll kille :)

Sandra:

Det verkar som att födelsedagen var till belåtenhet :) Härligt!!



Kram

Anonym:

hoppas du fick en världs bra födelsedag, riktigt aviss på dig med kameran din skit unge! men kan föresten berätta att jag köpt mina gummistövlar nu äntligen! huh. saknar dig/Essbrant

Tobias:

Härligt att du hade en bra födelsedag :D

Veronique:

Just nu tävlar jag bort en ABTRONIC X2 på min blogg! Var med och tävla du med :)

Madde:

Emelie: det var då för väl!! Saknar dig honey bee! <3

pelle:

Oooooh, Nikon! Bra shit!



Congrats igen!

sandra:

God den ser ut :)



Allt bra med dig?

Kram

Julia:

Sjukt grym blogg! like it. :)

Kommentera inlägget här: