Julpynt och nya möbler







Äntligen har de nya möblerna jag beställde för några veckor sedan kommit. Är jätte nöjd med barstolen. Och bordet är sådär lagom diskret så att ändå fokusen ligger kvar på den fina fototapeten. Passade på att julpynta lite igår också så nu är det bara julstämningen jag väntar på! Ikväll blir det jul på Liseberg med goa brudar. Ha en fortsatt fin helg!

Liknande inlägg

STYLE CRUSH:

sv: åh kvinna så fint du har det minsann ;)



och nej tyvärr det gör det inte, är över ett år gammalt - men jag gillar det som få! haha.

Camilla:

Ja, nu börjar väl ändå julkänslan komma ordentligt. Tycker det ser riktigt fint ut och den där lisebergs-trippen låter väldigt lovande. Ta hand om dig tjejen.

ida:

I löööv your fototapet!

amanda:

aaah!! blev ju tarogd nar jag sag att det var du och jag pa bilden i din ram. saknar dig!!

pussar och kramar Amanda

Madde:

Amanda: Det är alltid du och jag min älskade vän! Saknar dig som sjutton! Ikväll ska jag se "tomten är far till alla barnen" utan dig och det känns konstigt! Puss och kram, lova att vara rädd om dig! <3

STYLE CRUSH:

sv: ja exakt! jag håller med! disney är verkligen jul :)

emilia:

fy för sjutton vilken cool tapet du har!!

Jessica:

Faan va snyggt ditt rum har blivit Madde! Tapeten är ju urläcker!

Maja:

vet inte ens hur jag hittade hit men jag bara älskar fototapeten! var har du hittat den?

Madde:

Maja: Tack så mycket, jag fotade den själv när jag var i Paris :)

Kommentera inlägget här: