Vi kommer nästan ingen vart, som bollen i en pingismatch.




Idag knarkar jag Maskinen på hög volym till pluggandet. Har lite att ta ikapp efter att jag kom hem från Grekland. Fick fixat mitt skåp idag också. Garvade högt när jag fick skriva under det korta avtalet för skåpen på tre rader att jag varken fick förvara alkohol, droger eller vapen i skåpet, samt att man själv fick betala uppknipsat skåp om nyckeln var borta. "Fan, vart ska jag nu förvara mina vapen?" sa jag roat. Minen jag fick tillbaka var inte lika road. Men man måste väl ändå få skoja lite?
Dagens utstyrsel består av klänning från H&M, kavajen/jackan är ny och också från H&M. Converse samt ring och halsband från M925 och ring från Thomas Sabo.

Förresten så är jag med i månadens nummer av Modeflickan under skönhetssidorna. Gillar verkligen idén med det magasinet.

Liknande inlägg

Sandra:

Hur härligt är det att du är hemma igen då gumman? :)

Anatar att ni haft det underbart!!



Fina bilder :)



KRAM

Lena:

vad fint! :)



och ja, otroligt roligt var det! :D

Emma says style, love & rock and roll.:

Maskinen är det bästa knarket!

Tobias:

Wow vad snyggt!

stallone:

every swedish girl need his italian stallion,visit me.

ti amo,bella!



your picture lets wonna sing "that´s amore" for hours,sexy!

Tobias:

Det är bra med mig :) med dig med?



Hehe lite nervös, men mest förväntansfull :D

Tobias:

Du klarar det, det vet jag!

Kommentera inlägget här: