The wedding dress







Nyligen kommit hem från Saga. Mår inget vidare (stress) så just nu är det bara att inse - allt får bli som det blir. Om så provet går åt helvete imorgon.

Innan jag går och lägger mig så tänkte jag bjuda på lite bilder på mig och min vän i Sagas mammas brudklänning. Om grannarna kollade konstigt? Oja!

Liknande inlägg

Marcus Å:

Underbara bilder! Hoppas allt är bra med dig! :)

anna:

haha vad roliga ni är. och shit vad 80-talig den var :) hoppas stressen har lugnat sig lite och att provet gick bra!

Maria - livet i Milano ☆:

åh så söt klänning =)

anna:

men gumman det lät inge bra alls. usch såna där samtal har jag haft flera av och man blir verkligen helt utmattad. hur kände du att det gick då?



en fika snart låter smo en bra idé. hoppas verkligen din mage blir bra snart, vet hur det är så lider med dig, verkligen =/

Tobias:

Nemen gud så söt du var :D åh

Johanna:

fantastiskt fin klänning!

Tobias:

Med mig är det bara bra :) hur är det med dig?

pelle:

I do care about, Madde! I DO!



varför bar ni den där bröllopsgrejen?

anna:

skönt att höra från dig darling :) ja du får verkligen berätta sen, spännande! :)

anna:

absolut! jag har grymt mkt i skolan nu coh helgen är helt uppbokad men kanske en fika på eftermiddagen/kvällen mån, tis eller onsdag nästa vecka? vi kan ju höras :)

caroline:

Wow. Vilken vacker klänning. Jättefin!

Rozaleen:

vad vacker den var! :)



imorgon ses vi sötnos!!! :)

kramis

Kommentera inlägget här: