En uppdatering tack



En väldigt trött outfitbild på mig från i måndags. Kofta från Kappahl, klänning från Gina triot, klocka D&G.

Min blogg ligger på is! Ber om ursäkt för det! Måste ta hand om min hälsa först! Sen är bloggen tillbaka! Ta hand om er sålänge!

Liknande inlägg

muffinsmartin:

Då har vi en gemensam favorti alltså? :D

louise:

åh, jag hoppas att du inte mår för dåligt? jag är hemma sjuk jag med idag. lyssnar på berätta hur du gör. så bra. puss oich kram på dej madde

Tobias:

åh nej, ta hand om dig nu!



nej har inte fått inbjudan än, dom skickar ut för sent tycker jag :S

Rebecca:

snygg outfit!

Madde:

louise: Hey baby! Det funkar, jag går i skolan och har varit hos läkaren! Väntar på att få min medicin någon gång när mina provresultat är klara! :) Åh den låten är fin!! Puss och kram!

Tobias:

Kan se mig där stå med den låten! Idag har massa fått inbjudningar hem :O

pelle:

Hälsan? Du... hoppas det är inte hänt något allvarligt här.

Tobias:

hoppas du får en grym helg Madde!

anna:

vilken mysig kofta du har baby! haha är pelle äcklig? why? :)

pelle:

HUR ÄR DET!?!?!??!!!

Tobias:

Okej, inte många timmar sömn, men ibland vaknar man sådär superpigg fast man inte vill :)



Jag med! Så nu är det bara 13 dagar kvar, kommer bli så roligt :D

Kommentera inlägget här: