There’s this fear I keep so deep









Måndag. Alldeles för många koppar kaffe. Seg och mår halvskumt efter svininfluensasprutan. Pedofilliknande läskig kille på bussen som ville ha mitt nummer. Jag ljög att jag inte hade någon telefon. Han tryckte en postitlapp med sitt nummer rätt i handen på mig och jag bara räknade hållplatserna hem och vred mig i sätet. Kastade lappen i ån när jag tillslut fick hoppa av bussen.
Jag har drivor av plugg och en jobbig franskaläxa tills imorgon som vår lärare gav oss så fräckt dagen innan. Kul kul!
Tröja lånad av Amandagoding, lacktights från Ginatricot. Skoletter från skopunkten. Halsbandet är ett personligt rassel av tre stycken halsband. Alla designat av min vän Magda, M925.se. I ringen står det "crois en toi même" = tro på dig själv. På franska. Behövs verkligen att tänka på vissa dagar!

Liknande inlägg

Tobias:

Läskigt med den där gubben, tur att det inte var sent på kvällen eller något!



Usch då, jag tycker du ska ta en vilokväll och plugga järnet imorgon!

Tobias:

Usch, sånna människor är bara äckliga.Blä!



Har inte gjort det, men ska göra det :D



Ha en mysig kväll! Vila :)

tobias:

Snyggt!



ja, ska bli riktigt kul! Vart bor du?

Jag bor i göteborg, eller typ. Lite utanför.

Usch, franska spyr jag lite på. Skönt att man slutat läsa den kursen. Fast du kanske har värsta skillsen? ;)

Tobias:

En varm choklad framför tv'n låter bara för mysigt :D

ida:

OM vi har , det krävs ett rejält firande !! :D

Markus:

Hehe ja det blir man verkligen. Så mysiga!

Christelle:

Haha glömde bort att nämna det :D Superspännande..

Läskig dude på bussen!!! :O

Daniel:

Sexiga byxor!

pelle:

I ÅN?! I ÅN!!!!?



Till nästa gång: använd papperskorgen!

Kalle:

snacka om rakt på om man raggar på bussen haha. du får ta det som en komplimang och inte bryr dig om det andra madde! fint klädd iaf! tycker det är snyggt med lacktights! och nya skorna blev ju jättebra!



nordstan flyr man väl nästan alltid? hehe, så mycket folk där jämt. men åhlens gillar jag där! sen jobbar ju min syster på cubus där!

Tobias:

Haha jag vet inte, men han såg så busy ut och inte alls glad :D

Muffinsmartin:

Snyggtischan ;)

Muffinsmartin:

Smoothien va supergod ;)

Muffinsmartin:

Vi borde införskaffa en gillar knapp ja ;)

Sandra:

Snyggt, snyggt, snyggt gumman!!

Ida Björck:

åh sådana där raggningar på bussen är inge vidare :/



men dina outfits är ju som vanligt galet snygga!

pelle:

Ulla.

linnéa <3:

sjukt snygg outfit!

IDA BJÖRCK:

kul att du tycker de :) kram

IDA BJÖRCK:

kul att du tycker de :) kram

tobias:

nej, marks kommun vet jag inte riktigt vart det ligger, men borås vet jag. Haha

Vet du vart stenungsundskommun ligger? :P

Karolin:

LÄCKERT å jag har samma tröja fast rosa men i tshirt:). Yeeeej!!!

E:

sjukt välgjord blogg och underhållande läsning!

Kommentera inlägget här: