Matildas 17th birthday dinner
















1: Den otroligt goda maten. Couscous med saffran, kyckling med oliver och soltorkade tomater samt wookade grönsaker. 2: Birthdaykid Matilda! 3: Sara! 4: Linnea och min fru Amanda (i alla fall på facebook). 5: Jag och Ellen leker gravida och failar. 6: Cheese caaake. 7: Kon som spyr mjölk. Den roade jag mig med större delar av kvällen. 8: ..As you can see!

Igår var en riktigt lyckad kväll hos Matilda som ni nog kan se!
Idag har det städats och har också hunnit med en långpromenad. Tänkte passa på att plugga lite ekonomi innan amanda (bild 4) + hundvalp kommer hit för adventsmys!

Liknande inlägg

Kalle:

vilken kul ko haha!



det blev inte göteborg.. va du inte på julmarknaden?

Tobias:

Det ser ju bara så mysigt ut :D ÅH älskar sånna kvällar

Bara jag:

Den där tjejen i blå tröja på en av dina bilder är ju så söt så man nästan svimmar när man ser på henne mer än 2 sekunder.

Vem e hon?

Trees:

Vad mysigt ni ser ut att ha:D Gillar kon;)

Fredrik:

Haha, vart fick ni tag i den kon?? jag vill också ha en sån ju!

linnéa:

åh vad mysigt :) var kommer den ljusa koftan på 5e bilden ifrån? kramar

tobias:

ahaha, kossan<3

trevligt.. tjejmiddag.. hur är dem?

Madde:

Bara jag: Min andra halva Amanda :) Hon är underbar!

Tobias:

Du skulle lätt våga dyka med hajar om vi gjorde det tillsammans :D fyfan vad kul!

Amanda i blå tröja på bild 4:

Bara jag: haha. Jag är bara jag. Jag är också Maddes andra halva sen fler år tillbaka. Är kanske den mest 'o-moderiktiga' vän som Madde har i sin vänkrets. Anyway, hon är fantastisk.

josephine:

hehe, ja visst är hon söt.



vilken kul ko :) och du är lika söt som vanligt.

Rebecca:

Fina bilder, ser ut som det var en rolig kväll :D

Tobias:

Du får ha en bra måndag Madde :D

Tobias:

Naturkunskap var inte mitt favoritämne kommer jag ihåg :D haha

Tobias:

Låter rätt nice ;)



Jasså där ser man, gör det ont i armen? Jag har inte tagit än (A)

Tobias:

Ja det ska jag, måste för mamma.. haha :D

Tobias:

Jadu hennes argument var att man bör ta den för att man vet aldrig om man får den och för att många i min ålder har fått den för vi har sämre immunförsvar ;)

Tobias:

Det gör väl det ;) haha

tobieee:

hahah, ja :)

vad roligt! haru några planer för dagen då?



tack:)

tobias:

usch, jaa. vad pluggar du?

Samma här, as mkt att göra + att jag tänkte packa lite grejer...

JULIA AMANDA:

SV: Vilken fin komplimang, Tack!



Ser ut som att ni haft en heltrevlig kväll. Och Grattis till Matilda!



Sidney The Singer:

Haha vilken lustig hund, vill oxå ha=)

Kommentera inlägget här: