Fika och jobb





Idag var en kort skoldag. Vi hade håltimme och slutade dessutom klockan 13.20. Så jag, Mamanda, Emilia och Linnea gick och fikade. Jag kommer sakna mina klasskompisar enormt när vi börjar gymnasiet. Så kul som vi har!
Fick dessutom mitt slutbetyg i musik idag. Mvg och en väldigt fin bedömning. Jag blev rörd. Detta + fullpott på teoriprovet var det som framförallt gav mitt betyg. Jag blev så glad så glad! Äntligen lite rättvisa! Lite skolflyt!
Efter skolan blev det att jobba ett par timmar. Jag trivs så bra på jobbet. Ska bli tråkigt att sluta om två veckor. Men snart är det sommarlov! Och jag längtar efter älskling. Sjukt mycket!

Liknande inlägg

emilia bryngelsson:):

Det var mysigt ! jag kommer att sakna er med ;) men inte själva skolan dock ! va har haft fina (speciellt de två senase åren)år tillsammans du !:D

emilia bryngelsson:):

Det var mysigt ! jag kommer att sakna er med ;) men inte själva skolan dock ! va har haft fina (speciellt de två senase åren)år tillsammans du !:D

Tobias:

haha menar de, hon har ju inte bara hamnat där liksom ;O haha!

Tobias:

Precis ;) det har du så rätt i :D haha!

anna:

åh vad härligt med mvg i musik darlnig! det förtjänade du :)

Anonym:

så söta bilder:)

anna:

haha ja jag måste köpa en iste eller en is chai latte =)

oh jasså? kul!

sandra:

Härlig blogg du hade!:)

anna:

ah vad kul! det argumentet står jag verkligen för :) nu sk ajag in tills kolan, ha en fin dag darling!

sandra:

=)

anna:

har du haft en fin dag darling? :)

Johanna:

Ja, det var riktigt gott =)

Dress Like a Princess:

Sötnosar

Kommentera inlägget här: