22.59 Nobody said it was easy





Jag har (enligt mamma) förstört mina jeans. Enligt mig så har jag gett dom en makeover. Du behöver sandpapper och väldigt mycket fritid. Tadaa!

Liknande inlägg

Tobias:

Skitsnygga :D



så man ska bara stå och slipa i hundra år? ;)

Tobias:

najs ;) jag SÅ längtar :D haha! gonatt!

Tobias:

precis ;) haha! nej sova nu då :D sleep well!

Tobias:

Fan inte lätt att komma i säng :O fastnat här!

Tobias:

Lycka till med kemin :D go morgon!

Philip avgudar Madde! :):

Love/Hate thing. Tunn linje ifall du overdid it, eller om det faktiskt var snyggt. På den översta bilden ser det snyggast ut, kanske FÖR många hål.... Smaksak.

Martina:

Jeansen blev väldigt snygga tycker jag iallafall! =)



Sv: Va? är ni inte? Helt otroligt ju! :P

Madde:

Äsh älskling jag tyckte det blev snyggt. dessutom är det modernt. så det så ;)

sora :):

Hehe tack så mycket:)

matilda:

Snygga blev dem !

melissa:

SV: ååh tack så jättemkt :)

Linnea:

jag tycker det blev bra! :D



sv: tack så mkt :D

Kommentera inlägget här: