In the city, in the Strawberry swing





Ljuvliga ting från Chicy.

Hade inte direkt tänkt att stanna hemma idag men det blev så av någon konstig anledning ändå. Vaknade inte av klockan i morse. Låg och vred mig, somnade, vaknade, somnade igen. Mamma kom in och nämnde något med att hon hade sjukanmält mig. Inte mig emot. Skönt när någon annan kan bestämma åt en ibland.
Har inte orkat så mycket annat än att vila idag. Magen strejkar och paniken gnager hela tiden. Prestationsångest. Fy fan för det!

Liknande inlägg

Samra:

åh tackar så mkt, önskar jag hade ditt hår, tröjan är helt vanlig bomullströja som jag beställde från Ellos, om det var den svarta du syftade på. Kram

Tobias:

Fan va dom där cardigan på bild 2 såg snygga ut :D

Tobias:

Ja verkligen :) sant =)

Alshammar - Style As Lifestyle:

underbara bilder!

sv; tack söta du<3

Alshammar - Style As Lifestyle:

underbara bilder!

sv; tack söta du<3

anna:

chicy har så himla mkt fint. väldig gossip girl-känsla av det :)

anna:

nej eller hur, det är en grym stil! :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

självklart ska Lasse få en tischa =)

Anonym:

supersöta plagg!

Emma says style, love & rock and roll.:

ååh jag vill ha en fluffig vit kjol!!

Passepartout:

finfina grejer, indeed!

GABBAN:

ÅH vilka underbara plagg! :)

Victoria:

underbar bilder! hade inte tackat nej till nagot av det!

Kommentera inlägget här: