Hit me leo one more time!


Leopardblus: H&M. Jeansleggins: Only. Örhängen: H&M


Att veta att man har fyra poäng från mvg på ett nationellt prov känns väldigt, väldigt surt!
Idag gick jag hem tidigare. Gick på lektionerna jag visste var viktiga och gick sedan hem efter lunch. Magen strejkade, orken strejkade. Nu hör jag Amanda gosing vandra omkring nere i hallen, hon måste nyss kommit innanför dörren. Hon skippade sista lektionen och drog hit. ♥

Liknande inlägg

Alshammar - Style As Lifestyle:

oj, vad tråkigt när du var så nära!



sv: tack, din outfit är också underbart snygg idag

Alshammar - Style As Lifestyle:

örhängena var riktigt söta

anna:

åh fan vad störande med 4 poäng =/ men du måste väl ha chans på MVG i slutbetyg ändå?

Tobias:

Krya på dig :)



jag är trött!

Tobias:

Sov så gott :D

Felicia Kristine:

Hoppas du mår bättre nu :) Fin blus!

anna:

ja usch jag är också skoltrött just nu, men inte såå långt kvar itlls ommaren ju :)

Tobias:

Jag vet :) verkligen toppen!



Go morgon :D allt väl?

anna:

godmorgon gumman! hoppas du är piggare idag :)

anna:

tack baby. usch då, hoppas magen blir bättre snart!

Kommentera inlägget här: