Du är fri och tar allting för givet, du kan skratta åt livet. Du lever för stunden, precis som jag

Helgens otrevligaste: Småkillarna på burger king som ställde sig och skrek en hel del otrevligheter om vilka av mina kroppsdelar dom ville ta på. Fy fan! Dom höll tillslut käft när jag gav dem fingret.
Helgens dåligaste raggningsreplik: "Öh har ni en.. öh.. en.. tändare?"
Helgens cravings: Mängder av ramlösa.
Helgens musik: Babyshambles. Fastnat och kärat ner mig i Petes röst. Tack Anna för spellistan!
Helgens vackraste: Havet. Helt vindstilla. Och den skönsjungande grabben på restaurangen.
Helgens tröttsamma: Alla dessa "kolla in min blogg" kommentarer. Kom igen?
Helgens inspiration: Randigt, hotpants, stora ringar, rosa, ännu mera nitar.
Helgens goda gärning: Jag hämtade en sten åt grannen som bygger en brygga. (Alltså har jag legat rätt mycket på latsidan om jag inte ansträngt mig mer än så).
Helgens planerande: Lund! Saga, när åker vi?

Liknande inlägg

anna:

gud va dhärligt att du föll för babyshambles! jag är ju helt såld som du vet hehe



och shit vilka idiotkillar!

Tobias:

Förstår jag, men funkar alltid bra hemma med :D



tråkigt med dom där småkillarna, usch!

anna:

fan vad pinsamt! och herregud vilka idioter, igen hehe. fattar inte hur folk inte kan ha spärrar liksom.

Tobias:

men gud, ja verkligen pinsamt! dom borde skämas :D

♥ Sandra ♥:

tack =) hehe



vad har du för planer för idag då?:)

Tobias:

Haha ja dom var nog det, usch på dom!

sandra:

vad härligt.. jag jobbar hela dagen =(

tekirch.:

Hej! Skulle du vilja tipsa om någon bra blogg? Vill ha lite nytt och fräscht och läsa nämligen :)



Mvh Tereze.

amanda:

fin header.puss

Tobias:

Samma här, var ute nu i några timmar :D klar för idag!

Kalle:

oj hade trottt du va mycket äldre än 16! ibland är det svårt att se!



killar i unga år vet nog inte vad som säger.... ang BK-grejen

sandra:

jaa visst är det äckligt !!

Mindy:

God kväll söta ...Ha en skön kväll..kram

Evelina:

Haha, härlig raggningsreplik :p

David:

Hehe, Ja, de blev ju att se ut som lakritsbomber när jag glömt bort dem så ;)



Babyshambles gillar jag oxå ;D

Kommentera inlägget här: