Kom sommarnätter under stjärnor kom, med ensamheter dagen om och om du behöver den finns aldrig gryningen.













Vilka fantastiska forna klasskamrater jag har. Idag blev det Satc-maraton med Bryngelsson x2 och Mamanda (som inte gick att få bild på, surpuppa♥). Eller tja.. Maraton och maraton. Två avsnitt hann vi med. Resten av tiden tillbringades på en varm altan med jordgubbar och hemmagjord glass.  Idag var första gången på riktigt länge jag verkligen fick skratta mig varm. Underbart!

Liknande inlägg

Ellinor:

Åh vad mycket gott:)

anna:

åh vilken underbar kväll du verkar ha haft! den där tårtan med jordgubbar såg ju inte helt fel ut hehe.



hah aja jag får mina perioder då och då med bloc party. samma med the killers. då är det liksom det enda jag lyssnar på hehe

Linnea:

Favorit i repris snart Madde! ;)

Tobias:

åh det där ser bara så mysigt ut, och väldigt gott ut på första bilden :D åh!

Anna:

Mysigt :)

Madde:

Linnea: OM att vi ska!! (:

Anna:

sv; hha verkligen :)

Daniel:

Vill kom å SLAFSA!!

Tobias:

men segis då :D åt du ändå? ;)

Tobias:

jag kan bjuda på frukost om du vill :D

Evelina:

Hemmagjord glass - mums :)

pelle:

man ska priotera en sommaraltan framför tv:n, bra val;)

furran:

Hej!

Just nu händer en massa på min blogg. Varför inte rösta på finalisterna i "Vilken låt är sommaren 09 för dig?" eller var med i mitt sommarlotteri med fina priser i. Jag är också ledsen om du inte gillar reklam! :)

pelle:

pelle:

well spank you, den var ju inte så jävla avancerad att göra dock ;)

Anonym:

Hoppas du får en trevlig sommarkväll! =)

Kommentera inlägget här: