Dagens outfit





Idag var jag inne en stund i stan med goa Hanna. Vädret har varit fruktansvärt kvalmigt och nu ser det ut att börja regna när som helst. Usch!
Just nu sitter jag och lyssnar på Michael Jackson. Kan fortfarande inte riktigt fatta att han gått bort.
Dagens outfit: klänning från Gina tricot, smycken från H&M, väskan är en present och gladiatorer från Skopunkten.

Liknande inlägg

anna:

du har så grymt fint hår :) säger det jäm tkänns det som haha



åh nej det har jag inte, måste span ain h&m. är det divided eller?

anna:

ah okej då sk ajag kolla där imorrn, tack för tipset gumman :)

Tobias:

Regnar det? Usch då! Jag har hur varmt som helst :P

Evelina:

Fräsch outfit ;D Snygga skor!

anna:

vad gör du ikväll då darling? :)

anna:

ja det var supermysigt :)



haha jasså? vem ahr du pratat med då? :) jadu jag gör inte så mkt. lyssnar på springsteen och softar typ :)

anna:

haha ja gör så, lite smidigare :)

Tobias:

Snygg outfit iaf :D

Anonym:

gu så fint :D

haft en bra daG?

Tobias:

Gör inte så mycket :) ska faktiskt sova snart :D själv?

Anonym:

den va bra ett tag sen blev jag sämre

maja:

snygg outfit

Tobias:

jag är trött :D nice, vad för film? ;)

Tobias:

haha den är lite rolig ju :D

Tobias:

haha den är lite rolig ju :D

Anonym:

det behövs :)

Ellinor:

Snyggt!

Mindy:

Godmorgon söta..Ha en skön sommar dag..Så snygg sommar outfit :) kram

Linda:

Gomorron!!



Hoppas du får en fin onsdag :)

Ida Björck:

tack så mycket madde :) och fin outfit som vanligt

Tobias:

Go morgon Madde :D

Evelina:

Jag lyssnar också mycket på Michael Jackson :)

Yoji:

Ja det stammer bra det, kul att fa veta det! :) Allt bra?

Yoji:

Det ar bra :) har suttit tva veckor i London med 30 grader hetta och sol

kajsa:

snygg outfit =)

Rebecca:

sv: Jodå,=)

Lovisa:

fin blogg och fin outfit! :)

Kommentera inlägget här: