Nu är alla små stjärnor





Pojkvän åkte hem igår. Känner mig deppig men snart åker jag till Stockholm. ♥
Idag har varit en rätt seg skoldag. Vi gjorde kladdkaka på hemkunskapen och det lyfte dagen regält. Nu stinker mitt hår matos.
  • T-shirt med världens bästa Lars Winnerbäck
  • Jeans: Acne
  • Klocka: D&G
  • Ring: H&M

Liknande inlägg

anna:

åh vilken fin tröja! men har du aldrig sett lasse live? :)

Natalie:

Åh du har så fint hår :)

Andrea Säll:

Åh, kladdkaka är så gott! Jag brukar baka det, men innan mamma kommer hem käkar jag upp den ;)

Elin:

Snyggt ditt hår är!

classystyle:

snygg outfit! :D

classystyle:

snygg outfit! :D

anna:

haha jasså? kul! eller ja tråkigt med magen så klart hehe. mysigt med bio :) har du läst boken?

anna:

jag har läst boken och sett filmen. boken är väldigt mkt bättre men filmen är bra den med :) de har ändrat en del som jag stör mig på bara men vet man inte om det så gör det ju inget ehhe



nej ikväll ska jag se mammut :)

Tobias:

Snyggt :) ja jag med, grekland here I come =)



Ja det är bra, hur ere själv? =)

Dress Like a Princess:

åh ni verkar va de perfekta paret gumman :) grym t-shirt du har och söt som socker är du :) Kram

anna:

detsamma gumman! hoppas magen blir bra snart :)

anna:

tack gumman, det är redan bättre :)

anna:

nu ska jag berätta för dig madde :) markus krunegård var med i en grupp som heter laakso förut, eller han är det fortfarande för de ska tydligen göra comeback i sommar. han var sångaren där och de har också helt amazing musik :) som soloartist har han bara en skiva än så länge.

anna:

haha varsågod. man kan ju inte veta allt ;)

simone:

söt du är tjejen:)

Kommentera inlägget här: