God morgon





Idag är jag hemma och är sjuk. Jävligt dålig dag att vara hemma på eftersom jag verkligen behöver närvara på esteten. Sitter och dricker litervis med vätska och lyssnar på Markus Krunegårds markusevangelium. Älskar alla låtarna!
I eftermiddag ska jag, Amanda och Ellen in till stan och äta middag och sedan se "I taket lyser stjärnorna". En riktig tjejkväll. De ville fira min födelsedag en gång till och tja, jag kan ju inte säga emot direkt. Haha! Det ska jag nog fixa även om jag är lite krasslig.

Liknande inlägg

Tobias:

Usch då! krya på dig nu då :)

Tobias:

Tackar :) det ska jag försöka ha :D

Dress Like a Princess:

hehe vi får hoppas de :) ännu mer fina bilder! ha en toppendag.. kram

cecilia hn.:

jätte fin blogg, intressan att läsa :)

cecilia hn.:

så lite så :)

Njaa .. är inte så nöjd med den, ska faktist göra en ny :)

melings:

Vad fin blogg du har :) Hur har din dag varit?



Kraam

Ulrika:

Tack så snällt, du med =)

Sara Fellman:

Hoppas att du kryar på dig! :)

Natalie:

va söt du är :)

Sara Fellman:

Sv: Paris är underbart, har varit där många gånger! :)

Anonym:

Detsamma sötis:) kram

Anonym:

http://vendelaspace.devote.se

besök min nya blogg,skiver om utveckligen som BARN/TONÅRS MODELL! :D



fin blogg föresten:O:)

Anonym:

låter som en rolig dag :-)

Kommentera inlägget här: