Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej och vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig







Igårkväll tog jag bussen från Erika (nej vi är inte tvillingar för att förtydliga, haha) till stan och mötte familjen för att gå på Liseberg. Det var en riktigt mysig söndagskväll med balder, sockervadd och inhandling av rosa termos! Haha!
Nu ska jag ta tag i mina franskaglosor. Bonsoir!

Liknande inlägg

anna:

härliga bilder! liseberg är mys :) haha ni var ju grymt lika på den där bilden så förstår att folk tror att ni är tvillingar.



japp end ag i taget! så är det hehe

Tobias:

Gött med Liseberg :D



Tack! Jasså fan vad nice :D haha

Tobias:

Kan du franskagloserna? ;)



Gonatt :D

Tobias:

Duktig du är :D



Nej sovdags! Vi hörs snygging =) puss!

heebs:

ohh, vilka fina bilder och det låter verkligen som en skön afton :)

Marcus Å:

Tack så mycket! Du ska inte med på Håkan i sthlm på fredag? :)

anna:

men usch, duf år inte dricka kaffe gumman, verkligen inte!



nu sk ajag till skolan, blä vill inte, men men.

Tobias:

Go morgon Madde :D

pelle:

MEN TJAAAAAAT! :P Jag har inte ens börjat. Inte ens mentalt. Vi får se hur det går, sorry;P



Du kanske kan höra efter i bloggen efter någon som verkligen kan Photoshop? ;P

Kamilla:

Hoppas du hade kul!

Kamilla:

Hoppas du hade kul!

Sandra:

Liseberg :) Yeey!



Hur är allt med dig gumman?

Kram

Annika:

Var på Liseberg förra veckan. Nära på likadan bild där på gungorna ;)

Kommentera inlägget här: