Fredrik 18 år!


Födelsedagsbarnet!


Förberedelser! Efter att den här bilden tagits gick Erika och plattade håret. Tack för den liksom!




















Nice!





Precis kommit hem från en underbar helg med min älskade syster! Lägger upp bilder lite allt som, har mycket att blogga om! Härligt!
I fredags firade vi att Fredrik fyllt 18! Det blev en riktigt lyckad kväll! Jag tror bilderna får tala för sig själva!
Måste förresten fråga om jag blivit länkad någon stans? Mitt besökarantal på bloggen har ökat till det dubbla! Vad roligt!!

Liknande inlägg

Tobias:

Riktigt nice det ser ut :D



Nej jag har inte länkat bloggen och nej jag blev inte sur :D ofta ;)

Tobias:

Madde då :D haha!



jag ser på tv :) annars inte så mycket, ska väl sova senare :D själv?

Tobias:

Sover du gott så sover jag gott :D haha!

Tobias:

Du är bäst madde :D puss!

Daniella:

Sv: Naaw tack desamma! :)

Hur är det med dig då?<3

anna:

härliga bilder! haha förstår att hon plattade håret, ni ser ju ut som tvillingar där! hur mkt äldre är hon förresten? :)



ja gud ja den här hösten kommer bli bra, på ngt sätt hehe

Daniella:

Sv: Va härligt! Jo det är superbra här=)

anna:

haha okej men vadå går hon i gymnasiet i gbg? jag trodde hon var mkt äldre faktiskt.



sounds like a plan baby! :)

Sarah:

Detsamma! :)

skola imorgon?

Yemmas:



Haha, är du också en blogg-nörd som jag? Sätter på datorn bara för att skriva ett godnatt-inlägg. Man är mer beroende av bloggen än vad man kan tro. Jag kan inte riktigt somna om jag inte har bloggat på länge, och måste blogga på morgonen för att allt ska vara i sin ordning. Konstigt alltså ?!

anna:

aha okej då är jag med :) jodå det känns helt okej. börjar lessna på att åka tåg men har ju hanna med mig iaf så det ska nog gå bra :)

Marcus Å:

Det måste vara att du var med i panelen hos mig som har gjort att du har så många besökare nu, eller vad tror du? ;)



Jo, tack med mig är det helt underbart bra. Allting verkar verkligen gå min väg just nu. Kan ju inte vara bättre!



Kram

anna:

ja jag är säker att den var från gina men alltså den är inte ny ;) tror hon köpte den för ett eller två år sedan så kanske var därför? hehe

anna:

haha sorry, vet inte riktigt när hon köpte den men den är jäkligt fin :) nu sitter vi på tåget, lite segt men men. hoppas det går bra i skolan!

Anonym:

men oj? har du en tvilling? hade jag ingen aning om:)

pelle:

Är du och din syrra twins? Annars är ni grymt lika!

Linnéa:

Vassego :)) och TACK själv för kommentaren :D

Jodå allt är bra :))

Ebba:

Ser ut som en kul, kväll!

Hur mår du och vad ska du hitta på idag?

Ska vi följa varnn på bloglovin om du nu tycker min blogg är bra, eller om du bara vill vara snäll :p

Ha det bra!

simone:

sv:Ja det är så sant!

Natalie:

Sv: Vad kul att du gillar headern, det värmer! Vi på mnjc älskar ALLA våra läsare och varje besök samt kommentar värmer verkigen. Vi gör allt för att våra läsare ska trivas på bloggen, hoppas du gör det! Kram

Mandy - Poppisbloggerskan i Gävle:

Snygg blogg.. älskar den!

Kommentera inlägget här: