07.42 Onsdag



Lång dag för mig idag. Skola till 13.20 och därefter direkt jobba till kl 18.00. Ser ut att bli helt okej väder. Älskar att det är varmare i luften. Om två timmar är det biologiprov och magkänslan säger att det kanske inte kommer bli det resultat jag vill ha. Men vi får se!
Ha en bra dag!

Liknande inlägg

Malin:

Taack :)



Ja visst är det skönt med varmare väder :)

Alshammar - Style As Lifestyle:

riktigt söta örhängen!

johanna:

två fantastiska nyheter i bloggen idag och outfit från gårdagen. säg vad du tycker!

anna:

tackbaby, dets ka jag ha :)



åh såna därörhängen har jag med! hur gick provet?

anna:

skönt det iaf :) det gick säkert bra!

linn:

riktigt häftiga örhängen! :)

linn:

åh, tack själv! :)

Jennie:

så sött örhänge du har :)

Dress Like a Princess:

Jobba? Nu har jag missat nått :P vart jobbar du gumman?

Tobias:

najs :D låter toppen! yes JC diggar jag :D

Kommentera inlägget här: