Usch vad svårt det blev





Som jag nämnde igår funderade jag på att byta tröjan jag fick av mina underbara föräldrar! Var lite osäker om den inte satt lite för slappt och om jag inte skulle haft den i vitt. Tyvärr fanns den varken i vitt eller rosa i affären kvar i min storlek. Så det blev denna underbara babydollklänning istället. Den är verkligen urfin och man kan ju både ha den till vardags och om man vill vara uppklädd. Men när den ena tycker si och den andra tycker så blir jag så jäkla osäker. Men den sitter bra och jag tycker verkligen om den, så tror att den stannar. Dagens tack går till mina tålmodiga klasskompisar som väntade på mig i affären!

Liknande inlägg

Mamanda:

Men åh, det var ju den jag tyckte var så fiin!

Here's the damn code thats driving me crazy:



<div id="calendar">

<tag:calendar width="150" />

</div>



Ha det super, vi ses i skolan :D

Sanna:

Sv: Vem har tagit bilden då? :) Superfin.

Dress Like a Princess:

Ååh så söt

anna:

svar: gör det, den är grym!



jag tycker den är hur fin som helst :) perfekt till ett par tjocka tights, stövlar och nån mysig kofta :)

anna:

varsågod:) ja verkligen! och den är ju som du säger superfin att ha om man ska på fest eller så med ett par tunna strumpbyxor och heels :)

anna:

haha ja ibland behöver man bara höra någon annans synpunkt :) kom på en annan kombination! tunna strumpbyxor, overknees och skinnjacka ;) hehe

anna:

haha tack :) men fatta vad snyggt! och med jeans till också ju. fan jag vill ju också ha en sån där haha

anna:

du funderar väl inte ens på att lämna tillbaka den? ;)

Dress Like a Princess:

Hehe kanske, imorn får du se :)

Jonna:

Bra här med :) nu sova snart! natti Natti!

Madeleine:

Åh den va helt underbar ! Vad avis jag blir nu hehe :)

Ida Björck:

vilken söt :)

anna:

haha bra det! du får inte lämna tillbaka den, då får du skicka den itll mig istället ;)



tack! :)

emilia bryngelsson:):

Jag sa ju att den var bästy ! kramar till världens bästa madeleine !

Karin:

den var ju jättefin!

anna:

oh snyggt! hur ska du kombinera den då? :)

sanna:

ser direkt när det är super snygga odd molly

Paulina:

Ahh den var superfin, snyggare än tröjan om jag ska vara ärlig:D

KRAM

anna:

hur som helst blir det nog skitsnyggt :) du får visa imorrn! sov gott!

Mariah N:

Jättesnygg!

Ida Björck:

svar: godnatt :)

Jennie:

vilken söt klänning :)

Anonym:

åh så fin!!



Var gärna med och tävla om ett smycke i min blogg sötnos =)

LOVISA:

åh så fin!!



Var gärna med och tävla om ett smycke i min blogg sötnos =)

jennifer:

GUD så fin den är! supersnygg verkligen.

Saara:

L J U V L I G !

erika:

mycket sötare :-)

Josefine:

mycket fint! (:

Kommentera inlägget här: