På hemväg efter gårdagens debut


Dagens låt: Lars Winnerbäck - Elegi
God morgon! Allt väl med er? Idag var det extra tungt att gå upp. Mörkt ute, varm säng. Men med lite koffein i kroppen knner jag mig redo för dagen. Efter skolan blir det thai-mat med vännerna. Mys! Ha en bra dag!

Liknande inlägg

Dress Like a Princess:

God morgon sötnos! :) Finfin bild

Dress Like a Princess:

:) Detsamma gumman

anna:

godmorgon! vilken fin bild :)

anna:

tack! detsamma!

Jennie:

Underbar bild!

Karin:

vilken väldigt fin bild!

MJ:

Godmorgon, vilken härlig bild!

Vanessa:

snygg blogg!

Emmeline:

Underbar bild.

Karin:

hehe vi har kaffepaus halv tio, om tio minuter;) om jag nyss druckit kaffe innan då så är jag ju inte lika kaffesugen så the först och kaffe sen hehe

Amanda:

Fin bild! ^^

MJ:

Varseguuu, åh tack själv! Visst är hon. Damen min säger tack också ;-) Du va också söt :-) Allt väl?

MJ:

Härligt, här är de bara fint också :-)

Baso:

Winnerbäck äger :D

Mattias Lindblad:

Fin bild! :)

Ida Björck:

svar: detsamma :)



vilken fin bild :D

mantha:

fin biiild :D nice photoshopad

MikaelaM:

gull :D

Anonym:

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

LOVISA:

fin bild!

Sanna:

Vacker bild och låten är underbar!

sanna:

fin bild. :)

queenpeach:

vilken fin bild!Kolla gärna in min blogg o min webshop:D

Jonna:

Morron morron! tack detsamma! hur är de idag?

Sara:

Vilken skön bild!

Thaimat..åh vad sugen jag blev! Mums

Fröken P.:

Vad har du för nagellack på den bilden? Ljuvligt värre.

frida:

Gud vilken fin bild. JAG ÄLSKAR WINNERBÄCK! han sätter ord på sånt som andra inte kan sätta ord på :) Vet du vem du är riktigt lik i profil?

Summer i OC!

Sandy:

Sandy:

Jätte vacker bild, verkligen :)

sara:

Fin bild :) Sött linne, vart kommer det ifrån?

Josse:

Vilken supermysig bild!

Lollo:

så fin bild! söt du är och fint hår har du också! =)

Jen:

Fin fin bild!

emelie:

jättefin bild!

Josefine:

grymt fin bild :) ha det bra

Vanessa:

hehe vsg :)

Paulina:

Oh vilken fin bild, du är så söööööt!

KRAM

JENNA:

ÄLSKAR BILDEN!

Sanna:

Ja verkligen! Är det du? :)

sara:

Sv: Ooh, den är så snygg :)

Mariah N:

Nimah:

Winnerbäck är bra!

emelie:

svar: tack för din åsikt :)

Anonym:

Söt bild på dig :)

CaRrO:

finfinfinfin klänning :D vi måste hitta på nått snart annars blir jag tokig xD Kram

Kommentera inlägget här: