Tillbaka om några dagar



Godmorgon. Jag har funderat lite och bestämt mig att ta en bloggpaus under några dagar. Jag har för tillfället ingen inspiration och känner att jag vill prioritera vänner och andra nöjen under lovet. Känns samtidigt tråkigt att pausa bloggen när det går så bra. Men det är ju bara några dagar det handlar om. Jag misstänker att jag efter en paus kan leverera betydligt bättre blogginlägg. Stort tack för era fina kommentarer jag får, jag blir så glad så glad!
Kram så länge! ♥

Liknande inlägg

anna:

tråkigt med bloggpaus =/ men det behövs ibland. ha ett grymt lov gumman! :) kram

Tobias:

åh nej :( men bara du kmr tillbaka !!

Jennie:

Kan vara skönt med bloggpaus ibland :) Jättefin bild på dig :)

Jenny:

oh det är faktist riktigt skönt med bloggpaus!:) jag hade det veckan innan lovet:)

fanny:

neej det är så kul att titta på dina dagens outfit :)

Liene:

sv: Japp, det är bra här:)



Nej, en paus skadar nog inte. Jag borde kanske också ta det, men vill inte för att jag skulle sakna bloggen för mycket:P

Jättefin bild!

Vanessa:

Japp :)

ha så bra dom lediga dagarna!

Hanna Claesson:

tråkigt Madde, men du kan behöva den pausen, jag är ändå din trogna läsare då du kommer tillbaka. Njut av lovet och ledigheten nu istället!

ami:

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg, kommer även lotta ut acne kjolen bach!

Philip:

Vi är med i vått och torrt Madeleine - I vått och torrt ;)

Solina:

hoppas du får det bra :)

erika:

de låter bra man måste få unna sig att vara hel LEDIG

Amanda W:

det var ett bra beslut :)

håller på dig ! <3



Fredrik:

Hänger på låset tills du öppar igen



Ta hand om dig!



Kram /Fredrik

Zid:

Vänner och familj bör alltid komma först. Bloggen kan du kanske klämma in där emellan. Och låt det inte bli någon heltidsgrej. Finns mer i livet än att blogga.

Madeleine:

Tråkigt att du tar paus, följer din blogg varje dag. Men hoppas du e tbx snart ! :)

Dress Like a Princess:

Sötnos den bilden är så himla fin! :)

Längtar tills du är tillbaka igen!

Kram

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

hoppas du kommer tillbaka med massa inspiration :)

Loo:

Gillar du med "Rockstar" ?

matilda:

ha en chill dag! :D

Kommentera inlägget här: