Jag ville bara va med dig

Godmorgon. Sitter hemma hos Westlan där jag har sovit och kollar på resor. Drömma kan man ju göra. Hade tänkt tanka mp3:n men glömde usb-sladden hemma så det lär ju gå. Har dessutom fått låna julkalendern från 1998 så den ska jag väll gå hem och titta på nu. Karusellerna sover, är nog den bästa julkalendern någonsin. Folk, jag bara svammlar. Höres senare!

Liknande inlägg

Anonym:

Sv: Hehe ojdå hoppas fläcken går bort i tvätten ! ;)

Ja karussellerna sover är en klassiker, btw så var julkalendrarna bättre förr än nu!

Dress Like a Princess:

Gullunge :) Du är så söt! Kram

anna:

har inte sett den kalendern! men har hört att den ska va bra :)



lyssnade du på låten? :)

saga:

okej tack tror du man fortfarande kan köpa dem där leopard leggins? :D

Anonym:

Hounden, kom då hounden! Den kalendern minns jag. Men den bästa var trolltider och jul i kapernikum samt greveholm=)





God morgon=)

anna:

ja jag älskar pianoklinkandet i början :)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

jo bara bra, med dig?

Kim Ekholm:

Hehe ja det var jag^^) Glömde jag:/ FLÅT hehe

Tobias:

svar: tack madde :) kul att höra!

Kim Ekholm:

Hehe ja visst är det=)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

tack, snällt av dig =)

Solina:

tacktack :D

saga:

aha gjorde du. jag vill ha sånna har leta på hela drottninggatan hahha. bor du i stockholm?

Kommentera inlägget här: