Gimmie Gimmie



Jag har inspirerats (länk). Visst, det kanske inte blev lika snyggt, men jag är helt klart nöjd. Tänk så lätt man kan hotta upp ett par tajts. Som ni ser, tänker jag matcha till rött, höga klackar eller Mc-boots.

Liknande inlägg

Dress Like a Princess:

Åååh så snyggt :)

Ja du har så rätt, skön film :P hehhe

Karin:

hett:)

ulrika:

Det blev jättebra :)

emelie:

jäkla sexiga leggins :) eller thights

anna:

snyggt! har också funderat på att göra sådär men inte vågat, men nu ser jag ju hur fint det blev :)

Jag och fotbollsspelarn:

Åh så snyggt!

J o s s e:

Hetthetthett! =)



Ha en fortsatt fin dag!

Madde:

Sv: Ja jag gilar han oxå, blev så nervös igår när han höll på att åka ut !

Sanna:

Coolt.

Amanda:

Snyggt att piffa till dem sådär! =)

ida:

Jätte fint, åh.

Kim Ekholm:

Hehe tack ska du ha=)

Hur är det med dig då?=)

erika:

jätte snyggt)

Kim Ekholm:

Samma här. Lite seg kanske^^ hehe=)



Varför kan jag inte få mina uppgifter sparade på din blogg????

ida:

Åh tack.

Kim Ekholm:

Jag har nog aldrig kunnat det:/

Ja gott. Nu blir det film med=)

Anonym:

grymt snygga:D

Emily:

Snyggt det blev med leggingsen, provade själv på ett par hemma förut, men det blev inte lika bra dock:/

Emily:

Svar: Jo jag håller med om det:/ Tack så mycket!:)

Sanna:

Nice!

madelene:

sjuukt fiint, verkligen. så bra blogg. kommer verkligen titta in här fler ggr.

madelene:

de va så lite så ;) mode är alltid ett roligt ämne ju.

Estelle:

snyggt!

Estelle:

snyggt!

Kommentera inlägget här: