I don´t know which way I´m going



Samtidigt som jag sitter och pluggar franska så tänkte jag bjuda på en sjukt cool och inspirerande bild på Elin Kling samt lite musik. Jag vet att min musiksmak är väldigt blandad. Men jag ser det som något positivt. ;)

Liknande inlägg

Ally:

Coldplay... <3

Tobias:

det är sant, shopping är så nice ,D

Liene:

Hon har så snygg stil:D

Karin:

ja Twilight var riktigt bra:) Typ nu vill man bli kär i en skitsnygg vampyr haha

Sanna:

Melissa Horn är fantastisk.



Jo tack, det är bra med mig. Hur är det med dig? :)

anna:

bra låtar många av dom :) har sett den där bilden förut men kan fortfarande inte se att det är elin kling.

Mamanda:

Joo, alltså det är klart att man MÅSTE plugga... Jag får väl ta tag i det också, förr eller snenare den här kvällen. Men visst var det en kul bild? Jag kunde inte låta bli att skratta själv. =) Den bilden passade liksom in på så himla mycket i min vardag. =)

Anonym:

elin kling är bäst

Killer Heels:

Elin Kling är bäst!

Kommentera inlägget här: