Tävling!


Ett av smyckerna du kan vinna.

Nu drar jag igång med tävling igen. Den här gången kan du vinna ett paket fyllt av roliga mobilsmycken till mobilen! Sponsrat av outlet24.se!
Tävlingsuppgiften är enkel. Snart är sommaren här och jag vill veta vad du tycker är bäst med sommaren! Vad är sommar för dig? Du kan skriva en dikt, ett ord, vad som helst som du tycker är bäst med sommaren. Bland alla kommentarer dras sedan lott vem som vinner. :)
Sista tävlingsdatum: 16 maj.
Lycka till!

Liknande inlägg

Dress Like a Princess:

Sol

Amanda:

Sommar för mig är sol, bad och att umgås med familj och vänner. Äta jorgubbar och bara vara! =)

Rebecca:

Sommaren för mej är att få umgås med mina vänner, festa och så klart att få känna badsanden mellan tårna när man är på väg att gå ner till vattnet, att känna solen bränna på ryggen och att se alla gyllen bruna och glada. Det är sommar!



kram :)

Gilraen:

Sommar för mig är att ligga i gräset på rygg barfota och känna gräset mellan tårna samtidigt som man känner solens ljuva strålar nudda ens kropp! ^^

Tobias:

svar: jao det är supernice :D

Karin:

vilken fin:)

Rebecca:

Sommar för mig är att sitta på berget ute på landet på midsommaraftonskvällen och fika samtidigt som vi tittar på när alla dansar på bryggan.

En tradition i våran familj :)

Jennie:

Sommar för mig är sol, ledighet, havet/stranden, vännerna, grilla och familjen ;D

Modesty Mia:

Sommar för mig är solstekta klippor i Bohuslän, doft av jordgubbar och nyklippt gräs, blommande jasmin och salta bad!:)

Madde:

Alla: Vad roligt att läsa om vad som är sommar för er. Nu längtar man till sommarlovet!

emilia:

jag lever på sommaren och går i ide på vintenrn ,, så för mig är sommaren att leva ;)

emilia:

jag lever på sommaren och går i ide på vintenrn ,, så för mig är sommaren att leva ;)

daniella:

daniella (igen ;D):

sol. Ligga på taket en sen sommarkväll med sin kära i handen. Bara mysa och kolla på solnedgången.



Lenita:

Sommaren för mig är goda middagar ute i solen med min familj, sena kvällar med grillning och god dryck vid vattnet med vänner och att vara i närheten av nära och kära - sola och bada men framförallt njuta!

Mymsan:

Sommaren är för mig långa, ljusa, soliga dagar. Bad på stranden under oändliga dagar, umgås med vänner, familj och pojkvän. Sola sig brun och fin och det allra viktigaste - ingen stress, bara ta det lugnt, njut och relaxa :)

Kommentera inlägget här: