Sommaren är räddad!



Hur vädret än blir i sommar, regn eller sol så kan man alltid äta GLASS! Och Ben och Jerrys är den bästa! Särskilt fossil fuel. Mums! Vilken är eran favoritglass?
Nu är äntligen årens prov avklarade, och jag har fått bättre betyg än jag trodde. Nu ska jag steka i solen och läsa tidningar! Det är jag värd! Ha en underbar fredagskväll!
Puss!

Liknande inlägg

Anonym:

Jag älskar chunkey monkey! Förresten så var du väldigt snyggt klädd!

Hp:

Åh, ja de e mums!

Lotte:

Jag älskar Chocolate Fudge Brownie och Cookie Dough, och jag är så sugen på att smaka Phis food!

Btw, var det en väldigt fin outfit :)

Tobias:

svar: dt gick utmärkt :D

Jessica:

Superfin outfit! :) Ha en trevlig helg!

Sara:

Ååå vad gott.

Är det du på bilden? Shit vad söt! :) Supersöt tunika! Vartifrån?

Mikaela:

Magnum och GB :)

HELENAAS:

ja det är sant :)

Madde:

Ulrika: Måste jag prova, nej men tack! :D

HP: :)

Lotte: Phish food kan jag rekommendera, den är god! Tack! :)

Tobias: Gött! :D

Jessica: Tack så mycket! :) Detsamma!

Sara: Jo det stämmer, tack vad rar du är! Gina tricot. :)

Mikaela: Ok! :D

HELENAAS: :):)

Hanna:

Vad roligt med bra betyg. Grattis.

Modesty Mia:

Hihi, den interiören känner allt jag igen!;)

Vad du är söt Madde, och grattis till fina betyg, vad kul!! Nu får du verkligen koppla av och njuuuta! Kramar!

Anonym:

Ha en jätte skön lördag i solens varma strålar :)

Anonym:

va fin du är i håret;)jag gillar cookie dough

Amanda:

SNYGGING ! :D <3

Rebecca:

ååh, finns dom på hanatorp eller vart är det du står? :)

Madde:

Hanna: Tack så mkt :)

Modesty Mia: Hihi! Tack Mia! :) DEt ska jag verkligen göra! Kramis!!

Blondis81: Det samma! :)

Anonym: Tackar!! :D

Amanda: Nej men tack du!! :D

Rebecca: Nope, Bohuslän! :)

Dress Like a Princess:

Fin bild! Underbar outfit

Madde:

Dress like a princess: Tack vad glad jag blir!! :)

stina:

gud, ditt hår är underbart !!!!

Ellen :):

Du är jättefin vännen ! ! :)

Madde:

stina: Stort tack!!

Ellen: Tack vännen! :)

Anonym:

Du har stora bruna ögon av plast .-- Eller Va ! Asså jag måste bara ha den dära snyggmoset som linguin hade brett på sin lockande smurfklänning !

pepsi:

å, Ben & Jerrys är så gott! Älskar typ alla smaker, haha



Jättesöt bild :)

Carro:

Heej Madde :D Carro från konfirmationen! Det var väldigt fint det du hade på dig :D Vi måste träffas snart det var så kul sist! Vi kan väl gå på bio elr åka in till gbg eller nått vi hörs Carro/Puss<3

Linn:

Vart kan man köpa sån glass? :)

Anonym:

snygg du är!

Anonym:

glömde skriva att det var från erika

Kommentera inlägget här: