Vinn ett par hörlurar från Koss

118290-734
För första gången någonsin, drar jag igång en tävling i bloggen! I potten finns 3 par öronsnäckor till mp3 spelaren från Koss. Varje par medföljer i en söt liten förvaringsbox med inbyggd kabelvinda, spegel och läppglans i flera olika färger.
Alla öronsnäckorna är rosalila-färgade och 2 av boxarna är rosa och en av boxarna är lila.

Såhär gör du för att tävla:
Länka till tävlingen i ett blogginlägg i din blogg. När du gjort det skickar du en kommentar till det här blogginlägget där du skriver att du är med och vilken färg på boxen du helst skulle vilja ha. Det dras sedan lott vilka 3 som vinner.
Vill du hemskt gärna tävla men inte har någon blogg, mejla mig på: [email protected]
Sista tävlingsdatum: 25 mars.
Lycka till! :)

Liknande inlägg

S A R A:

Åh vad kul med tävling ^^ Vill gärna ha den rosa, men de andra är oxå jättefina :) hoppas du haft en bra dag kramiz / z

Amanda:

Kul tävling, ska strax delta!

Anonym:

roligt :D

Karin:

sött det var:)

tilda:

Nice :D

N A T A L I E:

ååh coola! kram

Sweet 16´s blogg:

har du ngn favorit karaktär i gossip girl?:D

Jennie:

de samma!

Josiee:

Tävlingsdags i bloggen!! bara att kommentera! Kika in om du är sugen!!:)

HELENAAS:

vad roligt =)

Rebecca:

lyssnar på musik i min mobil, annars hade jag varit med och tävlat! Finfina priser!

Lina:

jag är med och behöver verkligen vinna :D
hihi

Lina:

tack :D:D:

angelica:

gå in och tävla oss mig!

norelle:

jag är med och tävlar! :D:D

norelle:

ett par rosa vill jag ha förresten :)

norelle:

tack :]

Maxine:

Halloj!
Jag är självklart med och tävlar om dessa skönheter!
Och såklart vill jag gärna ha den härliga tjejiga färgen ROSA!

Kram

Cornelia:

ooo vad kul med tävligen! jag skulle vilja ha en rosa!:P

T i n a:

http://tinairene.blogg.se/1205918521_tvling_hos_madde.html

Rosa! :o)

Modesty Mia:

Hej Madde, nu är jag med och tävlar, har gjort ett blogginlägg om tävlingen!:)
Åh vilka söta lurar, jag vill ha de rosa förstås!=)
Kram!

Anonym:

HA en skön onsdag...

Cimen:

Åå jag är självklart med! Roligt att det var något annourlunda :) Hihi. Färgen spelar ingen roll :)

Lalisen:

hej hej! Inte varit inne här förut, men jättefin blogg :D Jag vill vara med i tävlingen och har skrivit ett litet inlägg på min blogg!

Madelene:

Åh vad härligt att se att jag inte är den enda Madde som älskar rosa :D Min sida var rosa förut ;) Jag har gjort ett inlägg på min blogg och vill vara med i utlottningen! Eftersom jag älskar rosa så vill jag helst ha priset i rosa, men även annan färg går bra... ;)

Aneta:

Jag skulle vilja vinna de rosa. För då skulle de passa så superbra ihop med min rosa "pimpade" dator.

Aneta

Anette:

Perfekta när jag tränar som en tok på gymmets crosstrainer..Musik måste man ha som drivmedel.(rosa)

ida (ung mamma):

jag har länkat till tävlingen :Djag vill gärna vinna ett par rosa hörlurar :D

frida:

hej! jag är med i din roliga tävling. :D har länkat detta inlägget på min blogg nu, det finns i mitt senaste inlägg. för mig spelar det inte så stor roll vilken färg på hörlurarna jag vill ha, om jag har den stora turen & vinna då vill säga. Men eftersom de flesta andra verkar vilja vinna ett par rosa kan väl jag satsa på ett par lila då! Otroligt söta alltså! kram p.s. läser din blogg regelbundet, den är superbra!

Frida:

här är länken där det står om din tävling, föresten; http://fyndigt.tjejsajten.se/blogs/219670/taevlingar-.htm

Vill verkligen vinna det lila sättet, helt otroligt fint! kram frida

Kommentera inlägget här: