Blommor nummer 4

118290-754

Var ju på jakt efter detta linnet och idag när jag var i stan hittade jag det inte.. Så köpte det i svart istället. Inte lika snyggt, men snyggt! 79 spänn!

Liknande inlägg

Tobias:

svar: yes! ha en toppenkväll du med :D

Anonym:

hej!
spana gärna in min blogg, och berätta vad din dolda talang är under inlägget "min dolda talang är..."

Jonna:

fint!
Ha en mysig kväll:)

Madeleine Rosvall, heter jag.:

Skitfint med blommor!

Karin:

superfint:)

Danni:

Ruggigt snyggt i svart också :)

Malin:

Oh vad fint, var köpte du det ? :D

Lina:

Riktigt snyggt det med! Och vilket fynd!

Anonym:

det svarta ser med fint ut

L:

Jätte fint :) Du kan la mejla om vart du har köpt det, skulle va jätte snällt:)

Desirée:

Snyggt linne! Jag gillar nog det där bättre än det med färg.

Ellinor:

Jag har en scarf i nästan samma mönster:)

Kommentera inlägget här: