Byebye Sverige!

Jahaja. Dagen man längtat efter sedan i september. Språkresan. Gulp! Imorgon åker jag iväg till Malta. Har inte särskilt mycket resfeber faktiskt. Känner att det får bli som det blir. Och jag tror det blir underbart!! Ska upp om 5 timmar igen så sömn känns det som att jag inte kommer få i natt.
Bloggen kommer ju då ligga på is. Men om det finns internetcafé där nere så blir det lägesrapporter kan jag lova! Ska dessutom skriva dagbok där nere som ni kommer få ta del av när jag kommer hem! :) Ha det underbart!
Kram Madde! ♥

Liknande inlägg

Tobias:

svar: great :D sj?

Tobias:

svar: härligt :D

Anonym:

Godmorgon..Hoppas att du får en skön & lugn tisdag..Sker något skoj denna dag?

Madeleine:

Ha så kul ! :)

Modesty Mia:

Vad roligt och spännande Madde!! Önskar dig trevlig resa. Du kommer säkert få det toppenkul och bra på alla vis. KRAM och sköt om dig!

sofia:

trevlig resa! :)

Mikaela:

Vad kul! Ha det så skönt! :)

Hp:

Sov gott!

Ap:

Sov gott! :)

leia:

hej, vill du följa med på Liselotte Westerlunds visning under Sthlm Fashion Week? Visningen är imorgon kl 15.00 och jag har en biljett över och letar nu efter sällskap.



kramar maja/Leia

Kommentera inlägget här: