Dina sånger har jag sjungit

118290-715

Idag var Amanda här. Tjejsnack på en torsdag är alltid trevligt! Jag bakade apelsinmuffins men dom blev sådär. Tänkte göra muffinsen lite större och färre än vanligt men glömde att dom då ska stå längre i ugnen. Så dom blev typ kletiga i mitten. Men goda ändå! Amanda gillade dem iallafall!

  • Benvit kofta i äkta acryl (haha): Gina tricot.
  • Lattefärgat linne med knappar: H&M.
  • Kjol: H&M.
  • Pumps (som fotoprydnad): Kmb.
Puss!

Liknande inlägg

Amanda:

Jättefint, låter gott med muffins också! =)

Tobias:

svar: precis vad jag med tyckte :)

Amanda:

Vilket sött linne!

Sandra:

Sött!!

Dress Like a Princess:

Fint :)

anna:

snyggt och enkelt! kram!

Sandra:

snyggt!

Karin:

fint:)

Linnea:

Ojoj, är det en Winnerbäck-rubrik, kanske?
Jag ska gifta mig med honom en dag, jag lovar :)

lisa:

Snyggt. Gillar kjolen och linnet.

Kram Lisa

Fia:

Fint:)

Rebecca:

Gott med muffins :)
Och jätte snygg outfit :D

Kommentera inlägget här: