God fortsättning!



Allt väl med er idag? Min förkylning har brutit ut regält. Har inte orkat annat än att se på Gossip Girl och trycka i mig min alladin-ask. Imorgon drar jag till Erika. Ska bli så mysigt!
Bilden är från julafton (förstås). Visst är tomten snygg i sina vita bryn och röda näsa? Well, jag har såklart inte sminkat. Jag menar jultomten behöver ju ingen makeup. Inte alls...

Liknande inlägg

Ida Björck:

haha sötan då :)



ursch, krya på dig <3

anna:

mysig bild!



krya på dig gumman :)

Dress Like a Princess:

Så gullig bild gumman :)

Tobias:

Du är snyggare än tomten ;)

Saga:

Är jag helt ute och cyklar om jag påstår att tomten är oerhört lik en man jag en gång träffade på. Einar? ;D

Anonym:

desamma :-) Hittade du några fynd på rean ? jag hittade några fynd i alla fall :-D

Jenny:

Fin bild:)

haft en bra jul annars?

Jenny:

ja bara bra:)

Händer på nyår då?

Jenny:

fest iaf, men vart vet ja inte så mycke om än. Försöker planera lite ja me nu:)

Gör du annars då?

anna:

nej jag vet! jag kom också på att det var fredag innan hehe

Tobias:

varsågod :D haft en bra dag?

Tobias:

ja efter nyår vore det nice med sommar :D visst?

Tobias:

vad gör du då ? :D

Tobias:

najs och du ska var? :D haha

Tobias:

nice, har du ngt emot om jag följer med? (a)

Tobias:

EY såklart jag gör ;) eller möter jag upp er i stan och taggar för shopping ? ;)

Tobias:

jag kan kriga bra ;) haha!



jadu bara vara hemma, slappa och så :D woho!

Tobias:

tro mig, man måste ;) haha

Ilona:

vad fin bild :D

Kommentera inlägget här: