Packar





God kväll! Allt väl med er? Med mig är det prima! Håller på och packar. Har nämligen tagit ledigt imorgon för att dra på äventyr till Värmland och hälsa på min fina vän och gästbloggare Saga. Förhoppningsvis uppdaterar jag bloggen hos henne. Ska även försöka blogga imorgon bitti.
Passar även på att visa t-shirten jag fick av Amanda igår. Den är så fin så fin! Tagen ur en konstig vinkel men strunt samma!

Liknande inlägg

Tobias:

Söt bild :)



svar: åh tack snälla madde :D

Dress Like a Princess:

Sötnos :)

ha så kul i Värmland!!

Kram

Ida Björck:

svar: haha nejmen exakt :D

Tobias:

svar: tack snyggning :) vi hörs imorogn Puss!

Lenita:

fin tshirt!

Natta:

tack så mycket :) ha en fin dag!

anna:

söt tee! den boken är förretsen jättebra =)

Dennis:

Kul med fler som ska resa lite. :) Nice tee också!

MATILDA:

svar: åh, tackar :D va glad jag blir :)

Madde:

Tack för kommentarer! :)

Kommentera inlägget här: